Ценовата ни политика на редовно ниски цени не предполага използването на промо кодове за отстъпка, но случващото се на пазара за фризьорски кърпи ни провокира да ‘мислим извън кутията’.
Защо фризьорски кърпи bezocet?
Освен ако колега от бранша не им се е оплакал, за ползвателите на нашите кърпи сигурно е чудно защо ‘bezocet’ и какво точно ни провокира да предложим промоционален код с такова наименование.
Един от начините бързо да въведем незнаещите в ситуацията е чрез следното меме:
Но понякога дори и най-добрите мемета имат нужда от контекст.
На пазара от известно време се предлагат фризьорски кърпи с неприятен аромат на оцет. Миризмата е толкова силна, че фризьорите, които са били подлъгани да си купят от кърпите, не могат да я понесат. Какво пък да кажем за горкия клиент, около чийто врат трябва да се увие кърпата.
И защото не искаме фризьорите да стават за срам и да си хвърлят парите на вятъра, а пък на техните клиенти да им е неудобно и неприятно, решихме да направим нашите фризьорски кърпи дори още по-достъпни. За да се възползвате от 6% отстъпка, въведете bezocet в ‘количката’ или на страницата на вашата поръчка. Koдът е валиден до края на февруари 2023.
Как се обяснява миризмата на оцет?
Източникът на неприятната миризма на оцет при кърпите е ниското качество на използвания етилен-винил ацетат (EVA). EVA се използва като допълнително свързващо вещество между дървесните влакна при една от няколкото възможни технологии за производство на суровината за фризьорски кърпи.
Но проблемът не е в самия EVA, а в това, че някои производители (предимно тези в Турция) използват евтин и негоден EVA. В резултат на това не просто суровината придобива аромат, наподобяващ този на оцета, но и кърпите нямат необходимата здравина и се късат и завалват лесно.
Защо някой би предложил кърпи, които миришат на оцет?
И все пак – ако миризмата се долавя от всяка кърпа, сигурно хората от фирмата, която ги произвежда (поне така твърди), са наясно с тази особеност. Надали всички там са със запушени носове.
Ако информацията на етикета (или по-точно липсата на такава), може да се приеме за индикация дали от фирмата доставчик са запознати с проблема, обоснованият извод е – да, наясно са.
На външната опаковка на кърпите с тази миризма има малко бяло хартиено етикетче с надпис ‘MADE IN EU’ и нищо повече. Навярно никой не би искал името му да се свързва с продукт с такова качество.
По време на икономически бум и невъзпрепятствана от инфлация, забавени доставки и други предизвикателства дейност, тази и подобни фирми евентуално имат капацитета и възможността да се сдобият и предложат за продажба продукти със сравнително приемливо качество. Но при появата на първата трудност, за да останат верни на върховната си цел, а именно – ‘продажба на всяка цена’, те са склонни да ‘пробутат’ на клиентите си всичко.
И така, за съжаление, има фирми, за които е приемливо да предлагат еднократни консумативи с качество, което не отговаря на елементарни изисквания.